FAQ2018-11-28T12:50:12+00:00

FAQ

Hoe kunnen we u helpen?

Waar moet ik rekening mee houden bij de keuze van een springkasteel?2017-12-08T10:44:25+00:00

Hou bij uw keuze van een springkasteel, steeds rekening met volgende vragen:
• Het aantal kinderen?
• De leeftijd van de kinderen?
• Gebruik binnen of buiten?
• Hoeveel plaats je hebt om het te installeren, zie afmetingen per springkasteel?

Hoe kan ik een springkasteel reserveren?2017-12-08T10:57:02+00:00

Heeft u een keuze gemaakt welk springkasteel u wenst, klik op “huur mij” naast het springkasteel en vul vervolgens uw gegevens in op het reservatieformulier. Uw reservatie is pas effectief wanneer wij deze via mail bevestigd hebben. Check zeker uw folder ongewenste mail. Indien u van ons binnen de 24u niets vernomen hebt, gelieve telefonisch contact op te nemen.

Hoe verloopt de betaling?2017-12-08T10:55:50+00:00

De betaling gebeurt in contanten bij de levering.

Hoe verloopt de levering & ophaling van de goederen?2017-12-08T10:57:28+00:00

Na akkoord offerte, nemen wij contact met u op om af te spreken met betrekking tot de datum en het uur van levering en ophaling.

Hoe verloopt de installatie en afbraak van de goederen?2017-12-08T10:56:51+00:00

Wij verzorgen de installatie en afbraak voor u.

Wat bij slecht weer?2017-12-08T10:58:06+00:00

Indien er slecht weer voorspeld wordt, kunt u uw bestelling kosteloos annuleren tot 48u voor levering.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?2017-12-08T10:58:32+00:00
Staat uw vraag er niet tussen?2017-12-08T10:58:50+00:00

Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.